E-marketing

Studia podyplomowe w WSE

Trwa rekrutacja

Dołącz do najlepszych

E-marketing

Informacje ogólne

Atuty kierunku E-marketing

Atuty kierunku E-marketing

  • Formuła studiów zaprojektowana tak, aby Studenci mogli pracować nad własnymi strategiami (własnymi planami e-marketignowymi dla swoich firm lub instytucji, w których pracują), a także aby mogli podejmować realne działania e-marketingowe.
  • Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, realne case'y.
  • Podczas studiów poruszane są tylko najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych, dzięki czemu każdy ze Słuchaczy na bieżąco przeniesie zdobytą wiedzę i doświadczenie do swoich realiów biznesowych.
  • Program studiów przygotowany jest przez praktyków, a także zgodny z wymogami IAB. Nasi prowadzący są organizatorami m.in takich wydarzeń jak: semKRK, AulaPolska czy MailMyDay.
  • Wraz z dyplomem uzyskujesz certyfikaty:
    • Certyfikat Google Analytics Individual Qualification (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
    • Certyfikat Google Ads  (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
  • Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych.
  • Kierunek jest kontynuacją programu studiów Marketing w sieci, który zdobył w 2012 r. I miejsce w rankingu „Studia E-marketera” tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl. Pierwszy zamysł tego kierunku został opracowany przez Mateusza Tułeckiego, nagrodzonego tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu”. Aktualny program jest jeszcze bardziej praktyczny.
  • Kierunek jest objęty patronatem IAB Polska oraz głównym patronatem firmy Socjomania:

    iab socjomania logo 1

  • Dodatkowo studia są również objęte patronatami ze strony firm: SOTRENDERFASTTONY, FRESHMAIL oraz DEVA GROUP.

  • Partnerami narzędziowymi studiów są SEMSTORM oraz SeoStation.

    loga partnerzy

 

 

 

 

 

 

 

Cel edukacji E-marketing

Cel edukacji

Celem studiów E-marketing jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.

Duży nacisk kładziony jest na zapoznanie Słuchaczy z konkretnymi narzędziami i możliwości ich zastosowania w konkretnych realiach biznesowych. Studenci poznają ponad 120 narzędzi dedykowanych działaniom e-marketingowym.

Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Dodatkowym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.

W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać własne kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach, realizować działania Public Relations. Studenci tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów. A przede wszystkim Studenci skupiają się na własnych projektach (zarówno na zajęciach jak i podczas regularnych spotkań z opiekunem).

O tym jak bardzo praktyczne są nasze studia E-marketing może świadczyć sam fakt, że pozytywnie oceniają go twórcy inicjatywy KWADRAT - miejsca spotkań i ciekawych inicjatyw:

kwadrat

Dzięki podzieleniu studiów na 6 obszarów studenci w łatwy i przystępny sposób poznają wszystkie kwestie związane z e-marketingiem, począwszy od zarządzania e-promocją, poprzez architekturę i projektowanie witryn internetowych oraz metody i narzędzia marketingu w sieci, a kończąc na warsztacie prawnym.

Wśród zajęć duży nacisk położony również jest na optymalizację, dochodowość i ROI marketingu internetowego.

Nabyta wiedza daje również przygotowanie do egzaminów Google:

  • Google Analytics Individual Qualification
  • Google AdWords

oraz do egzaminu IAB: DIMAQ – Digital Marketing Qualification.

DIMAQ badges akredytacja RGB mini

Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQpierwszego w Polsce programu standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska. Oznacza to, że program studiów został ułożony pod kątem wymagań egzaminacyjnych DIMAQ i przygotowuje do zdobycia certyfikatu.

Osoby, które już posiadają certyfikat DIMAQ, za ukończenie kierunku otrzymują 80 punktów recertyfikacyjnych.

Słuchacze studiów przez cały rok pracują nad swoim własnym projektem - firmowym lub prywatnym. Przez cały okres studiów studenci mają spotkania z opiekunem merytorycznym, z którym na bieżąco pracują.

Przygotowana strategia e-marketingowa jest też końcową pracą zaliczeniową.

Plan studiów E-marketing

zarządzanie marketingiem w internecie

Blok obejmujący podstawowe kwestie związane z e-marketingiem oraz zarządzaniem promocją w internecie. BIG DATA, Marketing Strategy, Marketing Inteligence – to tylko niektóre z tematów jakie zostaną poruszone. W programie:
  • Rynek reklamy internetowej oraz najnowsze trendy w e-marketingu
  • Strategia komunikacji marki, czyli warsztaty z formułowania i tworzenia strategii marketingu internetowego
  • Planowanie strategiczne i realizacja projektów internetowych
  • Internet jako źródło danych
  • Psychologia konsumenta i big data
  • Promocja i rozwój startup'ów
  • Multichannel i Omnichannel

Serwisy webowe - rodzaje, architektura, projektowanie i zarządzanie

Celem bloku jest przygotowane uczestnika studiów do w pełni samodzielnej analizy strony internetowej (aplikacji webowej i / lub sklepu internetowego) oraz wdrożenie zakładanych zmian. Studenci dowiedzą się jaki narzędziami i metodami dokonywać testów i analiz, a także nauczą się podstaw programowania. W programie:

  • Budowanie stron i aplikacji mobilnych
  • Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia
  • Testy A/B oraz badania user experience serwisu internetowego
  • E-commerce - projektowanie, towarowanie, i automatyzacja działań

podstawowe Metody i narzędzia e-marketingu

Blok mający na celu nauczenie studentów pracy z podstawowymi w dzisiejszych czasach metodami i narzędziami e-marketingu. Zaprezentowanych zostanie szereg aplikacji m.in. Sotrender, Brand24, SEMSTORM, SearchMetrics czy Buzzsumo. W niniejszym bloku zostanie także w pełni omówione autorskie rozwiązanie opiekuna studiów do samodzielnej diagnozy działań e-marketingowych. W programie:
  • Reklama displayowa
  • Narzędzie E-marketing self diagnostics (Samodzielna diagnostyka działań e-marketingowych)
  • Konkurowanie i budowanie wartości poprzez content marketing i copywriting
  • Google Adwords (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • E-mail marketing
  • Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

zaawansowane metody i narzędzia marketingu w sieci

Celem bloku jest zapoznanie studentów z zaawansowanymi metodami i narzędziami e-marketingu. To właśnie w tym bloku zostaną omówione zaawansowane metody targetowania. W programie:
  • Programy lojalnościowe i afiliacyjne
  • Reklama RTB (programmatic buying)
  • Gry w marketingu
  • Mobile marketing
  • Narzędzia do automatyzacji marketingu - lead nurturing, lead generation, scoring klientów
  • YouTube - marketing i monitoring
  • Social Media Marketing - trendy, kanały, efektywność i narzędzia

warsztat prawny

Blok poruszający obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej. W programie:
  • Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej

Konsultacje

Konsultacje prowadzone będą w trybie blended learning, przygotują studentów do opracowania pracy końcowej – strategii promocyjnej dla swojego własnego projektu:
  • swojej firmy lub
  • firmy, wktórej pracują lub
  • swojego StartUp'u lub
  • swojego hobbystycznego projektu

Jest też możliwość pracy nad projektem dla dowolnie wybranej fundacji (w przypadku gdy Student nie chce lub nie może realizować prac dla indywidualnie wskazanego projektu).

Spotkania z promotorem (opiekunem merytorycznym) będą realziowane prez cały rok.

WYKŁADY GOŚCINNE

Narzędzia coachingowe w pracy Managera e-Marketingu” prowadzone przez doświadczonego praktyka coachingu.

Profil słuchacza

Studia w szczególności polecane są:

  • specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji,
  • specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-commerce oraz sprzedaży tradycyjnej,
  • kierownikom projektów (PM) w obszarze online,
  • osobom pracującym na stanowiskach związanych z e-marketingiem chcących zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności,
  • juniorom e-marketingu,

a także pracownikom i właścicielom firm chcącym wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem i potrzebującym nabrania samodzielności w prowadzeniu działań e-marketingowych.

Kierujemy je również do informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także do pracowników agencji reklamowych i PR-owych, właścicieli serwisów internetowych oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy w Internecie widzą szansę własnego rozwoju.

Do tej pory kierunek ukończyło 330 słuchaczy, wśród nich pracownicy firm i instytucji takich jak:

  • Apollo Film
  • ARCHON+ Biuro Projektów
  • BP
  • Diagnostyka
  • Grupa Onet.pl
  • Grupa RMF
  • Interia.pl
  • LPP
  • Morele.net
  • Nowy Styl
  • PKP
  • Scanmed
  • Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
  • State Street
  • Targi w Krakowie
  • TVN
  • Wydawnictwo Otwarte
  • i innych

Pakiet Startowy

 

Każdy Student na pierwszych zajęciach otrzyma pakiet startowy, a w nim ebook E-marketing Toolkit oraz książkę w tradycyjnej drukowanej formie na temat content marketingu.

e marketing toolkitEbook E-marketing Toolkit zawiera:

  • Potężna dawka wiedzy e-marketingowej.
  • Zestaw wskazówek i podpowiedzi.

 

 

 

 

content bookKsiążka „Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści” porusza takie zagadnienia jak:

  • Context marketing oraz visual content marketing
  • Real-time marketing
  • Emotional content
  • Evergreen content
  • Content curation
  • Komodytyzacja
  • Storytelling

 

 

Informacje organizacyjne

Studia trwają dwa semestry.

Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty oraz w niedziele.

W przypadku utrzymywania się pandemii Covid-19 zgodnie z obowiązującymi Rozporządzeniami MNiSW i wytycznymi sanitarnymi zajęcia będą odbywać się w trybie on-line.

Regulamin studiów podyplomowych 2020/2021 dostępny jest tutaj.

Regulamin odpłatności za studia podyplomowe 2020/2021 znajduje się tutaj.

Semestr Zimowy Semestr Letni
24-25.10.2020 27-28.02.2021
07-08.11.2020 13-14.03.2021
21-22.11.2020 27-28.03.2021
05-06.12.2020 17-18.04.2021
19-20.12. 2020 08-09.05.2021
16-17.01.2021 22-23.05.2021
30-31.01.2021 12-13.06.2021
13-14.02.2021 26.06.2021


W uzasadnionych przypadkach (np. wymagania organizacyjne) dopuszczalna jest organizacja zajęć w terminach zjazdów dodatkowych, poza obowiązującymi dla danego kierunku.

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie kampanii marketingowej w sieci, z wykorzystaniem wiedzy uzyskanej w trakcie zajęć.

Oprócz konkretnych umiejętności, w czasie zajęć Słuchacze otrzymują mnóstwo praktycznych materiałów, na bazie których będą mogli jeszcze efektywniej pracować: opracowane case study, artykuły, ćwiczenia i infografiki.

Jako zaliczenie studiów (praca końcowa) Słuchacze przygotowują w grupach kampanię promocyjną wg briefu dla jednej z polskich fundacji. Dodatkowo najlepsza praca zostanie specjalnie wyróżniona na forum.

Rekrutacja

REKRUTACJA ZAKOŃCZONA. BRAK WOLNYCH MIEJSC.

Rekrutacja rozpocznie się od dn. 1 czerwca 2020 r. i zakończy się dn. 30 września 2020 r. (po tym terminie rekrutujemy w miarę wolnych miejsc w grupach).

Podstawą przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych oraz wniesienie wymaganych opłat.

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wyjątek stanowią następujące kierunki studiów:

Uwaga! W okresie od 1 czerwca do odwołania (w związku z sytuacją epidemiologiczną) wymaganymi dokumentami są:

  • podanie wypełnione on-line - Uwaga! Podanie wypełnione on-line należy wydrukować, podpisać i przesłać wraz z pozostałymi dokumentami rekrutacyjnymi w formie skanów terminie do 10 dni od rejestracji on-line
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (co najmniej I stopnia),
  • zdjęcie (format legitymacyjny),
  • dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnej,
  • oświadczenie o dostarczeniu wymaganych dokumentów w późniejszym terminie.

Prosimy o przesłanie skanów wymienionych dokumentów na adres podyplomowe@wse.krakow.pl

Biuro Centrum Studiów Podyplomowych jest dostępne dla osób rekrutujących się w środy i czwartki w godzinach 10:00-14:00.

Konkretne kierunki studiów zostaną uruchomione pod warunkiem zebrania odpowiedniej liczby słuchaczy.

Al. Jana Pawła 39A, parter; czynne: w środy i czwartki w godzinach 10:00 - 14:00.

Pracownik Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń odbierze od Państwa dokumenty w specjalnie wyznaczonym i zabezpieczonym punkcie; proszę dzwonić: 12/683 24 60, 77, 68 lub zgłosić swoje przybycie na portierni.

Dokumenty można także przesyłać korespondencyjnie na adres:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
al. Jana Pawła II 39A
31-864 Kraków

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

tel.: 12 683 24 60, 68, 77

e-mail: podyplomowe@wse.krakow.pl

Każdy Student kierunku E-marketing otrzyma na początku studiów darmowy ebook E-marketing Toolkit, a w nim:

  • potężna dawka wiedzy e-marketingowej,
  • wskazówki i podpowiedzi e-marketingowe.

Każdy student otrzyma również książkę „Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści”.

Opłata rekrutacyjna: 

Opłata rekrutacyjna wynosi 300 PLN.


UWAGA, ZNIŻKA W OPŁACIE REKRUTACYJNEJ! Kandydaci, którzy złożą dokumenty w czerwcu, lipcu bądź sierpniu wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości 200 ZŁ!


Wpłat należy dokonywać na konto:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Bank Śląski SA o/Kraków nr 11 1050 1445 1000 0022 7132 3038
z dopiskiem OPŁATA REKRUTACYJNA.

W przypadku nie przyjęcia na studia, opłata rekrutacyjna jest w całości zwracana. W przypadku kierunku Coach i trener, na którym obowiązuje rozmowa kwalifikacyjna/test, zwracana jest połowa opłaty.

Czesne za studia podyplomowe

Czesne: 5 400 PLN

Istnieje możliwość dofinansowania studiów z wykorzystaniem bonów rozwojowych! Sprawdź szczegóły w Bazie Usług Rozwojowych i dowiedz się o szczegółach dofinansowania szkolenia! Link do usługi: E-marketing
W woj. małopolskim operatorem jest WUP - Program Kierunek Kariera Zawodowa oraz MARR www.mbon.pl   
Mapa operatorów obsługujących program w pozostałych województwach dostępna jest tu: http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie 

Aby rozpocząć naukę na studiach podyplomowych należy po złożeniu dokumentów uiścić opłatę czesnego: w całości bądź równowartość pierwszej raty.

Uwaga - zmiana terminu wpłaty pierwszej raty z 21.09. b.r. na 09.10 b.r.

Terminy wpłaty rat czesnego to: 09.10.2020 r., 01.12.2020 r., 01.02.2021 r., 01.04.2021 r.

Opłatę czesnego należy kierować na Indywidualne Konto Studenta - które słuchacz otrzymuje po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Za termin wpłaty uznaje się datę wpływu na rachunek bankowy Uczelni.

Uwaga! Na większości kierunków, z uwagi na zajęcia warsztatowe i laboratoryjne, liczba miejsc jest ograniczona. Nieuiszczenie opłaty czesnego w wyznaczonym terminie może spowodować skreślenie z listy kandydatów i przyjęcie kolejnej osoby z listy rezerwowej.

Absolwenci WSE studiów I i II stopnia, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy pierwszych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 20% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Absolwenci WSE studiów podyplomowych, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Pracownicy etatowi WSE oraz członkowie ich rodzin, a także osoby współpracujące z WSE na umowach cywilnoprawnych minimum 2 semestry oraz ich rodziny otrzymują rabat w wysokości:

  • 15%.

Oferta dla pracodawców:

Pracodawca, który opłaci swoim pracownikom studia podyplomowe w WSE w wysokości co najmniej 50% czesnego otrzyma:

  • 5% zniżki, przysyłając 2 do 5 pracowników,
  • 10% zniżki, przysyłając powyżej 5 pracowników.

W przypadku, kiedy pracodawca pokrywa tylko część czesnego, zniżka obejmuje także kwotę uiszczaną przez pracownika.

Wypełnij wniosek rekrutacyjny

Kontakt z Centrum Studiów Podyplomowych WSE Kraków

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie na to zgody.

Zrozumiałem
  • W przypadku utrzymywania się pandemii Covid-19 zgodnie z obowiązującymi Rozporządzeniami MNiSW i wytycznymi sanitarnymi zajęcia będą odbywać się w trybie on-line.