- Formuła studiów zaprojektowana tak, aby Studenci mogli pracować nad własnymi strategiami (własnymi planami e-marketignowymi dla swoich firm lub instytucji, w których pracują), a także aby mogli podejmować realne działania e-marketingowe.
- Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, realne case'y.
- Podczas studiów poruszane są tylko najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych, dzięki czemu każdy ze Słuchaczy na bieżąco przeniesie zdobytą wiedzę i doświadczenie do swoich realiów biznesowych.
- Program studiów przygotowany jest przez praktyków, a także zgodny z wymogami IAB. Nasi prowadzący są organizatorami m.in takich wydarzeń jak: semKRK, AulaPolska czy MailMyDay.
- Wraz z dyplomem uzyskujesz certyfikaty:
- Certyfikat Google Analytics Individual Qualification (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
- Certyfikat Google Ads (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
- Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych.
- Kierunek jest kontynuacją programu studiów Marketing w sieci, który zdobył w 2012 r. I miejsce w rankingu „Studia E-marketera” tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl. Pierwszy zamysł tego kierunku został opracowany przez Mateusza Tułeckiego, nagrodzonego tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu”. Aktualny program jest jeszcze bardziej praktyczny.
- Kierunek jest objęty patronatem IAB Polska oraz głównym patronatem firmy Socjomania:
- Dodatkowo studia są również objęte patronatami ze strony firm: SOTRENDER, FRESHMAIL oraz DEVA GROUP.
- Partnerami narzędziowymi studiów są SEMSTORM, SENTIONE oraz SEMCORE.