E-marketing

Studia podyplomowe w WSE

E-marketing

Informacje ogólne

Atuty kierunku E-marketing

Atuty kierunku E-marketing

  • Formuła studiów zaprojektowana tak, aby Studenci mogli pracować nad własnymi strategiami (własnymi planami e-marketignowymi dla swoich firm lub instytucji, w których pracują), a także aby mogli podejmować realne działania e-marketingowe.
  • Maksimum ćwiczeń, warsztatów i pracy projektowej, realne case'y.
  • Podczas studiów poruszane są tylko najnowsze oraz najbardziej efektywne formy działań marketingowych i analitycznych, dzięki czemu każdy ze Słuchaczy na bieżąco przeniesie zdobytą wiedzę i doświadczenie do swoich realiów biznesowych.
  • Program studiów przygotowany jest przez praktyków, a także zgodny z wymogami IAB. Nasi prowadzący są organizatorami m.in takich wydarzeń jak: semKRK, AulaPolska czy MailMyDay.
  • Wraz z dyplomem uzyskujesz certyfikaty:
    • Certyfikat Google Analytics Individual Qualification (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
    • Certyfikat Google Ads  (po wcześniejszym przystąpieniu do egzaminu Google i jego zdaniu)
  • Profesjonalna kadra z wieloletnim doświadczaniem w branży mediów elektronicznych, przedstawiciele największych polskich serwisów i agencji interaktywnych.
  • Kierunek jest kontynuacją programu studiów Marketing w sieci, który zdobył w 2012 r. I miejsce w rankingu „Studia E-marketera” tworzonego przez redakcje NowyMarketing.pl i MamStartup.pl. Pierwszy zamysł tego kierunku został opracowany przez Mateusza Tułeckiego, nagrodzonego tytułem „Człowiek Roku Polskiego Internetu”. Aktualny program jest jeszcze bardziej praktyczny.
  • Kierunek jest objęty patronatem IAB Polska oraz głównym patronatem firmy Socjomania:

    iab socjomania logo 1

  • Dodatkowo studia są również objęte patronatami ze strony firm: SOTRENDERFASTTONY, FRESHMAIL oraz DEVA GROUP.

  • Partnerami narzędziowymi studiów są SEMSTORM oraz SENTIONE.

    sentione logo darkblue 1semstorm logo

 

Cel edukacji E-marketing

Cel edukacji

Celem studiów E-marketing jest przekazanie praktycznej, zróżnicowanej i aktualnej wiedzy na temat sposobów wykorzystania Internetu w marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem najnowszych trendów panujących na rynku mediów elektronicznych.

Duży nacisk kładziony jest na zapoznanie Słuchaczy z konkretnymi narzędziami i możliwości ich zastosowania w konkretnych realiach biznesowych. Studenci poznają ponad 120 narzędzi dedykowanych działaniom e-marketingowym.

Siłą studiów jest wysoko wyspecjalizowana kadra, posiadająca olbrzymie doświadczenie na zróżnicowanych stanowiskach w branży internetowej. Dodatkowym atutem studiów jest ich praktyczny charakter - na większości zajęć będą prowadzone kreatywne ćwiczenia oraz analiza wybranych case studies.

W trakcie zajęć uczestnicy dowiedzą się jak projektować i wdrażać własne kampanie reklamowe, internetowe serwisy produktowe i firmowe, pozycjonować strony i serwisy w wyszukiwarkach. Studenci tego kierunku poznają również specyfikę zachowań internautów/konsumentów. A przede wszystkim Studenci skupiają się na własnych projektach (zarówno na zajęciach jak i podczas regularnych spotkań z opiekunem).

O tym jak bardzo praktyczne są nasze studia E-marketing może świadczyć sam fakt, że pozytywnie oceniają go twórcy inicjatywy KWADRAT - miejsca spotkań i ciekawych inicjatyw:

kwadrat

Dzięki podzieleniu studiów na 6 obszarów studenci w łatwy i przystępny sposób poznają wszystkie kwestie związane z e-marketingiem, począwszy od zarządzania e-promocją, poprzez sztuczną inteligencję oraz metody i narzędzia marketingu w sieci, a kończąc na warsztacie prawnym.

Wśród zajęć duży nacisk położony również jest na optymalizację, dochodowość i ROI marketingu internetowego.

Nabyta wiedza daje również przygotowanie do egzaminów Google:

  • Google Analytics Individual Qualification
    Google Ads
    oraz do egzaminu IAB: DIMAQ – Digital Marketing Qualification.

oraz do egzaminu IAB: DIMAQ – Digital Marketing Qualification.

DIMAQ badges akredytacja RGB mini

Kierunek jest objęty akredytacją DIMAQpierwszego w Polsce programu standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych, prowadzonego przez IAB Polska. Oznacza to, że program studiów został ułożony pod kątem wymagań egzaminacyjnych DIMAQ i przygotowuje do zdobycia certyfikatu.

Osoby, które już posiadają certyfikat DIMAQ, za ukończenie kierunku otrzymują 80 punktów recertyfikacyjnych.

Słuchacze studiów przez cały rok pracują nad swoim własnym projektem - firmowym lub prywatnym. Przez cały okres studiów studenci mają spotkania z opiekunem merytorycznym, z którym na bieżąco pracują.

Przygotowana strategia e-marketingowa jest też końcową pracą zaliczeniową.

Plan studiów E-marketing

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM W INTERNECIE

Blok obejmujący podstawowe kwestie związane z e-marketingiem oraz zarządzaniem promocją w internecie. BIG DATA, Marketing Strategy, Marketing Inteligence – to tylko niektóre z tematów jakie zostaną poruszone. W programie:

  • Rynek reklamy internetowej oraz najnowsze trendy w digital marketingu
  • Strategia komunikacji marki, czyli warsztaty z formułowania i tworzenia strategii marketingu internetowego
  • Zarządzanie projektem digital marketingowym w oparciu o zwinne metodyki zarządzania
  • Multichannel i Omnichannel
  • Planowanie mediów - zasady tworzenia media planów i wyceny kampanii
  • Planowanie strategiczne i realizacja działań w digitalu

SERWISY WEBOWE - RODZAJE, ARCHITEKTURA, PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE

Celem bloku jest przygotowane uczestnika studiów do w pełni samodzielnej analizy strony internetowej (aplikacji webowej i / lub sklepu internetowego) oraz wdrożenie zakładanych zmian. Studenci dowiedzą się jaki narzędziami i metodami dokonywać testów i analiz, a także nauczą się podstaw programowania. W programie:

  • Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia
  • Testy A/B oraz badania user experience serwisu internetowego
  • E-commerce - projektowanie, towarowanie, i automatyzacja działań

PODSTAWOWE METODY I NARZĘDZIA E-MARKETINGU

Blok mający na celu nauczenie studentów pracy z podstawowymi w dzisiejszych czasach metodami i narzędziami e-marketingu. Zaprezentowanych zostanie szereg aplikacji m.in. Sotrender, Brand24, SEMSTORM, SearchMetrics czy Buzzsumo. W niniejszym bloku zostanie także w pełni omówione autorskie rozwiązanie opiekuna studiów do samodzielnej diagnozy działań e-marketingowych. W programie:

  • Reklama displayowa I RTB
  • Konkurowanie i budowanie wartości poprzez content marketing i copywriting
  • Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • E-mail marketing
  • Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
  • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

ZAAWANSOWANE METODY I NARZĘDZIA MARKETINGU W SIECI

Celem bloku jest zapoznanie studentów z zaawansowanymi metodami i narzędziami e-marketingu. To właśnie w tym bloku zostaną omówione zaawansowane metody targetowania. W programie:

  • Narzędzia do automatyzacji marketingu - lead nurturing, lead generation, scoring klientów
  • YouTube - marketing i monitoring
  • Social Media Marketing - trendy, kanały, efektywność i narzędzia
  • Social Media Marketing - działanie płatne (Facebook Ads)
  • LinkedIn i Social Selling
  • Influencer Marketing

WARSZTAT PRAWNY

Blok poruszający obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej. W programie:

  • Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej

KONSULTACJE

Konsultacje prowadzone będą w trybie blended learning, przygotują studentów do opracowania pracy końcowej – strategii promocyjnej dla swojego własnego projektu:

  • swojej firmy lub
  • firmy, w której pracują lub
  • swojego StartUp'u lub
  • swojego hobbystycznego projektu

Jest też możliwość pracy nad projektem dla dowolnie wybranej fundacji (w przypadku gdy Student nie chce lub nie może realizować prac dla indywidualnie wskazanego projektu).

Spotkania z promotorem (opiekunem merytorycznym) będą realziowane prez cały rok.

Profil słuchacza

Studia w szczególności polecane są:

  • specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji,
  • specjalistom (doświadczonym oraz początkującym) i menedżerom e-commerce oraz sprzedaży tradycyjnej,
  • kierownikom projektów (PM) w obszarze online,
  • osobom pracującym na stanowiskach związanych z e-marketingiem chcących zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności,
  • juniorom e-marketingu,

a także pracownikom i właścicielom firm chcącym wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem i potrzebującym nabrania samodzielności w prowadzeniu działań e-marketingowych.

Kierujemy je również do informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także do pracowników agencji reklamowych i PR-owych, właścicieli serwisów internetowych oraz przedstawicieli innych branż i specjalności, którzy w Internecie widzą szansę własnego rozwoju.

Do tej pory kierunek ukończyło 330 słuchaczy, wśród nich pracownicy firm i instytucji takich jak:

  • Apollo Film
  • ARCHON+ Biuro Projektów
  • BP
  • Diagnostyka
  • Grupa Onet.pl
  • Grupa RMF
  • Interia.pl
  • LPP
  • Morele.net
  • Nowy Styl
  • PKP
  • Scanmed
  • Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
  • State Street
  • Targi w Krakowie
  • TVN
  • Wydawnictwo Otwarte
  • i innych

Pakiet Startowy

 

Każdy Student na pierwszych zajęciach otrzyma pakiet startowy, a w nim ebook E-marketing Toolkit.

e marketing toolkitEbook E-marketing Toolkit zawiera:

  • Potężna dawka wiedzy e-marketingowej.
  • Zestaw wskazówek i podpowiedzi.

 

 

 

 

Informacje organizacyjne

Studia trwają dwa semestry.

W przypadku utrzymywania się pandemii Covid-19 zgodnie z obowiązującymi Rozporządzeniami MEiN i wytycznymi sanitarnymi zajęcia będą odbywać się w trybie on-line.

Zajęcia odbywają się co dwa tygodnie w soboty oraz w niedziele.

W przypadku unormowania się sytuacji pandemicznej w trybie online zaplanowanych jest ok. 5-6 zjazdów, wszystkie pozostałe odbędą się stacjonarnie.

Regulamin studiów podyplomowych 2022/2023 dostępny jest tutaj.

Regulamin odpłatności studiów podyplomowych 2022/2023 dostępny jest tutaj.

Semestr Zimowy Semestr Letni
29-30.10.2022 04-05.03.2023
19-20.11.2022 18-19.03.2023
03-04.12.2022 01-02.04.2023
17-18.12.2022 22-23.04.2023
07-08.01.2023 06-07.05.2023
21-22.01.2023 20-21.05.2023
04-05.02.2023 03-04.06.2023
18-19.02.2023 24-25.06.2023

 

Daty zjazdów będą zawierać się w terminach podanych w tabeli, zależnie od liczby godzin przyporządkowanych dla danego kierunku. Wybór dat będzie zależał od harmonogramu zajęć ustalonego na początku roku akademickiego przez opiekunów merytorycznych kierunków studiów. Oznacza to, że w zależności od ustalanego harmonogramu, liczba podanych powyżej zjazdów może być równa lub mniejsza od przewidzianych terminów w tabeli, z równoczesnym zachowaniem liczby godzin przyporządkowanych dla danego kierunku.

Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie kampanii marketingowej w sieci, z wykorzystaniem wiedzy uzyskanej w trakcie zajęć.

Oprócz konkretnych umiejętności, w czasie zajęć Słuchacze otrzymują mnóstwo praktycznych materiałów, na bazie których będą mogli jeszcze efektywniej pracować: opracowane case study, artykuły, ćwiczenia i infografiki.

Jako zaliczenie studiów (praca końcowa) Słuchacze przygotowują strategię marketingową wg briefu dla jednej wybranej instytucji/organizacji.

Rekrutacja

REKRUTACJA NA STUDIA PODYPLOMOWE W ROKU AKAD. 2022/2023

Rekrutacja zakończona. Brak wolnych miejsc.

Podstawą przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie dokumentów rekrutacyjnych oraz wniesienie wymaganych opłat.

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Wyjątek stanowią następujące kierunki studiów:

Wymaganymi dokumentami są:

  • podanie wypełnione on-line - Uwaga! Podanie wypełnione on-line należy wydrukować, podpisać i dostarczyć wraz z pozostałymi dokumentami rekrutacyjnymi w terminie do 14 dni od rejestracji on-line

  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (co najmniej I stopnia),

  • zdjęcie (format legitymacyjny) - zdjęcie należy wgrać do formularza online,

  • dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnej.

Biuro Centrum Studiów Podyplomowych jest dostępne dla osób rekrutujących się od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:00

Konkretne kierunki studiów zostaną uruchomione pod warunkiem zebrania odpowiedniej liczby słuchaczy.

Al. Jana Pawła 39A, pok. 201A; czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 - 15:00.

Dokumenty można także przesyłać korespondencyjnie na adres:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń
al. Jana Pawła II 39A
31-864 Kraków

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

tel.: 12 683 24 60, 76, 77, 78

e-mail: podyplomowe@wse.krakow.pl

Każdy Student kierunku E-marketing otrzyma na początku studiów darmowy ebook E-marketing Toolkit, a w nim:

  • potężna dawka wiedzy e-marketingowej,
  • wskazówki i podpowiedzi e-marketingowe.

Każdy student otrzyma również książkę „Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści”.

Opłata rekrutacyjna: 

Opłata rekrutacyjna wynosi 300 PLN.

 

UWAGA, ZNIŻKA W OPŁACIE REKRUTACYJNEJ!

Kandydaci, którzy złożą dokumenty w czerwcu, lipcu bądź sierpniu wnoszą opłatę rekrutacyjną w wysokości 200 PLN.


Wpłat należy dokonywać na konto:

Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
Bank Śląski SA nr 34 1050 1445 1000 0090 8115 9221

W przypadku nieprzyjęcia na studia, opłata rekrutacyjna jest w całości zwracana. W przypadku kierunku Psychotraumatologia oraz Pomoc psychologiczna i interwencja kryzysowa oraz Behawiorystyka zwierząt towarzyszących – psy (specjalizacja), na którym obowiązuje rozmowa kwalifikacyjna/test, zwracana jest połowa opłaty.

Czesne: 6 600 zł

Aby rozpocząć naukę na studiach podyplomowych należy po złożeniu dokumentów uiścić opłatę czesnego: w całości bądź równowartość pierwszej raty.

Terminy wpłaty rat czesnego to: 14.10.2022 r., 01.12.2022 r., 01.02.2023 r., 01.04.2023 r.

Opłatę czesnego należy kierować na Indywidualne Konto Studenta - które słuchacz otrzymuje po zakończeniu procesu rekrutacyjnego. Za termin wpłaty uznaje się datę wpływu na rachunek bankowy Uczelni.

Uwaga! Na większości kierunków, z uwagi na zajęcia warsztatowe i laboratoryjne, liczba miejsc jest ograniczona. Nieuiszczenie opłaty czesnego w wyznaczonym terminie może spowodować skreślenie z listy kandydatów i przyjęcie kolejnej osoby z listy rezerwowej.

Absolwenci WSE studiów I i II stopnia, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy pierwszych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 20% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Absolwenci WSE studiów podyplomowych, którzy podejmują studia podyplomowe otrzymują zniżkę w wysokości:

  • 10% przy drugich podejmowanych na WSE studiach podyplomowych,
  • 15% przy trzecich i kolejnych podejmowanych na WSE studiach podyplomowych.

Pracownicy etatowi WSE oraz członkowie ich rodzin, a także osoby współpracujące z WSE na umowach cywilnoprawnych minimum 2 semestry oraz ich rodziny otrzymują rabat w wysokości:

  • 15%.

Oferta dla pracodawców:

Pracodawca, który opłaci swoim pracownikom studia podyplomowe w WSE w wysokości co najmniej 50% czesnego otrzyma:

  • 5% zniżki, przysyłając 2 do 5 pracowników,
  • 10% zniżki, przysyłając powyżej 5 pracowników.

W przypadku, kiedy pracodawca pokrywa tylko część czesnego, zniżka obejmuje także kwotę uiszczaną przez pracownika.

Wypełnij wniosek rekrutacyjny
Oferta studiów podyplomowych SWPS

Kontakt z Centrum Studiów Podyplomowych WSE Kraków

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie na to zgody.

Zrozumiałem